Zrušení všech vánočních trhů a malé bolestné v podobě návodu na motýlky

09.12.2021 18:11

Díky Covidu byly zrušeny všechny akce.

Mám proto více času u počítače a proto jsem mohla napsat a nafotit návod na motýlky

No a protože zprávy chodí většinou po třech, tak mou vlastní neopatrností jsem si zablokovala krk, takže už přes týden nemohu drátovat. Ruce mě svrbí jako čert, mám spoustu nápadů na nové a nové dekorace a šperčíky, bohužel zatím končí všechny jako náčrtky v mém bloku.

Pokud máte chuť nakupovat, je vám k dispozici můj virtuální obchod na fleru: https://www.fler.cz/shop/beriv Jen poprosím, kupujte jen věci dostupné ihned, kvůli tomu zpropadenému krku nemohu vyrábět a pokud je tam například k dodání do tří dnů, bude termín dodání minimálně o týden delší.

Děkuji za pochopení, pěkný advent všem, Vaše Beriv